Կիրակի, 20 հոկտեմբերի

«Եթե ազնիվ լինես բիզնեսում, առաջ կգնաս»,- ասում է 20-ամյա ձեռներեց Հռիփսիմեն



Հռիփսիմե Բարսեղյանը 20 տարեկան է (հոկտեմբերին կլրանա 21-ը): Նրան հանդիպեցի «Արտադրված է Հայաստանում» ցուցահանդեսի ժամանակ: Ներկայացնում էր մաշկի խնամքի միջոցներ, որոնք բնական հումքից են պատրաստված` օճառներ, քսուքներ, բալզամներ, դիմակներ: Արտադրությունն այդպես էլ անվանել են` «Բնատուր»: Հռիսփիմեն բացատրում է յուրաքանչյուր օճառի հատկությունը: Որոշեցինք հանդիպել օճառագործության արտադրամասում:

Հռիփսիմեն սովորում է Երևանի պետական համալսարանի ռոմանոգերմանական ֆակուլտետի երրորդ կուրսում, ֆրանսերենի թարգմանչուհի է: Դասերին զուգահեռ ղեկավարում է փոքրիկ արտադրամասը: Ասում է` երևի հիմա կհարցնեմ, ինչու որոշեցին զբաղվել օճառագործությամբ: Ժպտում եմ: Պատմում է, որ հարազատներից մեկը (խնդրում է չնշել նրա անունը) պսորիազ ուներ: Նշանակված դեղորայքային բուժումն օգուտ չէր տվել, և այդ կինը սկսել էր բնական միջոցներով քսուքներ, օճառներ պատրաստել: «Պսորիազն անբուժելի հիվանդություն է համարվում: Բնական հումքից պատրաստած միջոցներով նա հանգստացրել է քորը, մաշկը հանգիստ է հիմա: Այդպիսով` նա գտավ իրեն օգնելու ճանապարհը»,- բացատրում է երիտասարդ անհատ ձեռներեցը:

Այդ ժամանակից էլ սկսել են կատարելոգործել մաշկի խնամքի միջոցների ստացումը: Սկզբում դրանք պատրաստում էին բացառապես հարազատների համար: Տեսնելով միջոցների օգտակարությունը` որոշել են այն զարգացնել իբրև բիզնես: 5 ամիս առաջ Հռիփսիմեն գրանցվել է որպես անհատ ձեռներեց, իսկ արտադրանքին էլ տվել են «Բնատուր» ապրանքանիշը: Արդեն հասցրել են մասնակցել 11 էքսպո-ցուցահանդեսների: 20-ամյա ձեռներեցը պատմում է, որ նախորդ տարի Արագածոտնի մարզում մի քանի ամիս մասնակցել է բիզնես դասերի: Այդտեղ էլ նրանց օգնել են վարկ ձեռք բերել:

Դեմքի 9 տեսակի քսուքներ, 10-ից ավելի օճառներ են պատրաստում: Հռիփսիմեն ասում է, որ օճառը կամ քսուքը վաճառքից հանելուց առաջ սկզբից հենց իրենք են փորձում, եթե դրական փոփոխություն չեն զգում, շուկա չեն հանում: «Եթե ազնիվ լինես բիզնեսում, առաջ կգնաս: Ինձ միշտ ասում են` ձեր աչքերից զգացվում է` ազնիվ եք, առաջ կգնաք: Ազնվությունն ու ռիսկայնությունը շատ մեծ դեր ունեն բիզնեսում»,-նշում է զրուցակիցս:

Մեր զրույցը շարունակում ենք օճառագործության փոքրիկ արտադրամասում: Ցածր, նեղ դռնով ներս ենք մտնում: Մեր առջև փոքրիկ սենյակ է, որտեղ անմիջապես զգացվում է օճառների սուր հոտը: Հռիփսիմեն ցույց է տալիս յուղերի, խոտաբույսերից, մրգերից ստացած հումքով տարաները: Ասում է, որ օճառներին գույն ու հոտ չեն ավելացնում: Դրանք պատրաստում են բնական հումքից: Բաղադրության մեջ եթերային, բնական յուղեր են` խաղողի կորիզի, զեյթունի, կտավատի և այլն: Հումքի մեծ մասը ձեռք են բերում հայկական շուկայից, որոշներն էլ, օրինակ, մանգոյի, ավոկադոյի, կակաոյի յուղերը, ներկրում են Գերմանիայից: Գույնի համար ևս օգտագործում են բնությունից ստացածը, ասենք, կանաչ գույնի համար կարող են օգտագործել մաղադանոս: «Օճառների գույների աշխարհը շատ հետաքրքիր է: Կարող է կարմիր բույսը վերցնես` մտածելով, որ կարմիր օճառ ես ստանալու, բայց ստացվի մեկ այլ գույն` կապույտ»,- նշում է Հռիփսիմեն:

Օճառներն ունեն հայկական անվանումներ` «Չիչխան», «Հրատ», «Այգ», «Արենի», «Թավիշ», «Կավուտ», «Փափուկ», «Հուրի-Փերի», «Նուրի», «Ճերմակ», «Նաիրի», «Վարսեր»: Դրանցից ամեն մեկն ունի իր նշանակությունը: Օրինակ, յուղոտ դեմքին խորհուրդ են տալիս «Կավուտը»: «Սրա բաղադրության մեջ կան կավային խառնուրդներ, որոնք նպաստում են  կորյակների, սև կետիկների, յուղոտության անցկացմանը, իսկ չիչխանի յուղը նպաստում է վերքերի ապաքինմանը»,- ասում է երիտասարդ ձեռներեցը:

Հիշում է, որ մանկության տարիներին միշտ երազում էր դառնալ գործարար, թեև երբ Ֆրանսիա էր գնացել, մտածել էր դեսպան դառնալու մասին, բայց հիմա նորից վերադարձել է մանկության երազանքին: Այս մասին պատմելիս ժպտում է:

Արտադրությունը փոքր է, բայց, Հռիսիմեի խոսքով, հույս ունեն, որ առաջիկայում կընդլայնվի: Խանութ դեռ չեն բացել. ֆինանսական միջոցներ են պետք: Վաճառքն առայժմ իրականացնում են «Ֆեյսբուքով»: Պատին փակցված մրցանակն է ցույց տալիս. այս տարվա ապրիլին 7-ին արժանացել է վարչապետի «Լավագույն երիտասարդ կին գործարար» պատվոգրին:

«Մենք ազնիվ ենք աշխատում: Դա մեր արտադրության հիմքում է: Եթե այս օճառը չի օգնում, չենք ասում` գիտեք ինչ, սա հաստատ տարեք, կօգնի, ասում ենք ` կնպաստի, չենք ասում` բուժիչ է և այլն: Մենք դեղ չենք պատրաստում, այլ  օճառ»,- դարձյալ շեշտում է 20-ամյա ձեռներեցը`ավելացնելով, որ ֆրանսերենն էլ գուցե օգնի հետագայում ավելի մեծ բիզնես կապեր ստեղծելուն:


Գլխավոր էջ



Այս թեմայով

  • «Դյութեն». բնական քսուքներ՝ 28-ամյա կենսաքիմիկոսից
    «Դյութենը» բնական քսուքների նոր ապրանքանիշ է, որը պատրաստում է կենսաքիմիկոս Գայանե Հովհաննիսյանը: Արտադրանքում չեն օգտագործվում եթերայուղեր ու կոնսերվանտներ: Սա Գայանեի գիտական և ստեղծագործական աշխատանքի արդյունքն է:
  • «Հայկական չրեր №1». Եղեգնաձորի նոր այցեքարտը
    Սիլվա Եղոյանն ասում է, որ չիրը պատրաստման փուլեր ունի, պետք է իմանաս, թե ինչքան պիտի մնա արևի տակ, ու երբ պիտի տեղափոխես հով տեղ: Եթե ամբողջապես մնա արևի տակ, և՛ որակն է փոխվելու, և՛ գույնը: Փաթեթավորումից առաջ չիրը պարտադիր լվանում են, տիկին Սիլվան խորհուրդ է տալիս՝ եթե չեք հոգնում, գնելուց հետո մի անգամ էլ դուք լվացեք:
  • «Զաբել». դիվանագետի ասելիքը՝ գինու տեսքով
    «Հիշեք, դիվանագիտությունը պրոտոկոլի ու ալկոհոլի արանքում է» (Remember that diplomacy happens between protocol and alcohol). այս խորհուրդը դիվանագետ Իրինա Ղափլանյանը լսել է Լոնդոնում սովորելու տարիներին իր դասախոսներից մեկից:
  • «Պիաֆչիկ». ասեղնագործություն մետաղի վրա
    Լինայի փոխանցմամբ՝ զարդը մանրանկարչական աշխատանք է պահանջում: Արույրի (լատուն) ու պղնձի վրա ասեղով նուրբ աշխատանք է անում:
  • Վանի արևը՝ Սասունիկում. գինեգործությունը Հայաստանում մեծ ներուժ ունի
    «Գինին վերևից ներքև են գնահատում՝ աչք, քիթ, բերան: Սկզբից գույնն ենք գնահատում, հետո՝ հոտը, ապա՝ համը: Ամեն մարդ կարող է համն ու հոտը յուրովի զգա, ուղղակի խաղողի տեսակներին հատուկ համեր կան, որոնք չես կարող շփոթել: Սա, օրինակ, արենի է (մեզ գինի է հյուրասիրում անմիջապես ռեզերվ տակառներից- հեղ.), մեզ մոտ աճող արենի է: Այն թյուր կարծիքը, թե արենին միայն Վայոց ձորում է աճում, ճիշտ չէ, Աշտարակում էլ է աճում, որով մենք ոսկե մեդալներ ենք շահում»,- նշում է Վ. Մուրադյանը:
... կարդացեք ավելին «Made in Armenia» թեմայով
Մեկնաբանել
Շնորհակալություն մեկնաբանելու համար: Ձեր մեկնաբանությունը պետք է հաստատվի խմբագրության կողմից:

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։

Լրահոս

Բոլոր նորությունները

Արխիվ
Ամենա

Մեկնաբանված

Կարդացված